Szukaj na tym blogu

piątek, 25 maja 2012

Womanity / Thiery Mugler

  To najoryginalniejszy ostatnich lat, niech was nie zwiedzie różowy kolor perfum, róż symbolizuje tu kobiecość, nie oddaje natury zapachu.
Womanity to nie licząc kolejnych edycji ALIEN i ANGEL najnowszy zapach Thiergo Muglera, wszedł na rynek w 2010. Dominuje w nim nuta drewna sandałowego, figi i kawioru. Połączenie tych aromatów było możliwe dzięki nowoczesnej technice molekularnej. Zapach Womanity określany jest jako "savory" smaczny, co nie jest równoważne ze słodkim, jest słodki i słony zarazem i domieszką pikantnej przyprawy. Efekt ten sprawia dominująca cała kompozycję figa. Zapach może być używana przez mężczyzn, gdyż figa pojawia się w perfumach męskich i żeńskim.
     Z duszą zapachu koresponduje secesyjny flakon z bogato rzeźbioną zakrętką z totemiczną kobiecą twarzą. Całość emanuje gotyckim chłodem. Stalowa maska przypomina maskę robota-Marii z filmu "Metropolis" Fritza Langa. Maria przewodziła powstaniu w mieście Metropolis. "Womanity" to więc kobieta-wódz. Womanity predator. Kampania reklamowa nawiązuje do pierwotnej kobiecości. Perfumy chcą się przedstawić jako uniwersalne, dla każdego typu kobiety: blondynki, rudej, Azjatki, Murzynki... Nazwa "Womanity" to przecież esencja kobiecości. Totalność projektu Muglera zwieńcza strona www.womanity.com.

perfumy jak eliksir XIX wieku dla wszystkich kobiet, ponad podziałami
ambicje podbicia serc wszystkich kobiet wyraża na reklama ta militarna kampania:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz