Pour Femme poddane zostało rebrandingowi, nieznacznie zmienione zostało opakowanie i unowocześniona została formuła zapachu, z którego zniknęły aldeyhydy. W nowej formie Pour Femme powraca w lipcu 2012.
2012 to rok domu mody Dolce&Gabbana, który przeżywa swój renesans. Projektanci śmiało weszli na rynek "haute couture", zrezygnowali ze sportowej linii i zaczęli promować swój styl Viva Italia!
To oni najnowszą kolekcją wprowadzili trend barok, bogato zdobione złocenia naśladujące kościelne szaty i połączenie złota z czernią. Projekty D&G zanurzone są we włoskiej kulturze, z niej czerpią inspirację. Kobieta D&G to włoska matrona. Projektanci lansują typ gorącej, ekspresyjnej Włoszki, Bella Ragazza!.
W kampanii kolekcji włoskie piękności, muza Monica Belluci oraz włoskie top modelki i celebrytki Bianca Balti (też w Signorinie ) oraz Bianca Brandolini. Perfumy reklamuje również zmysłowa Laetitia Casta. Zdjęcia autorstwa Mario Testino robione były na Sycylii, w barokowym miasteczku Erice i na plaży La Riserva Naturale dello Zingaro.
Leatitia Casta w mocnym, wyzywającym makijażu, przypomina wielkie gwiazdy włoskiego kina - Sophię Loren, Claudię Cardinalle. Projektanci piszą, że to zapach dla ideału kobiety Dolce&Gabbana - zmysłowej, pasjonującej i naturalnej. Zapach ten wyraża styl Domenico Dolce und Stefano Gabbana, który z piękna śródziemnomorskiego zrobił ikonę mody.
Zapachem Pour Femme, Dolce i Gabbana potwierdzają swoją pozycję liderów frontu włoskich projektantów na rzecz seksownej sylwetki. Dolce&Gabbana Pour Femme to pudrowy, słodki, zapach kobiecy. Ciepły i zmysłowy. Słodkie kwiaty i puder. Zapach podobny w konwencji do Juicy Couture, odrobinę mniej słodki.
Piramida zapachowa:
nuty głowy: neroli, malina, brzoskiwinia
nuta serca: jaśmin, kwiat pomaranczy
nuta bazy: wanilia, drewno sandałowe, heliotrop
Neroli to charakterystyczny składnik w perfumach nawiązujących to riviery śródziemnomorskiej. Jest to olejek eteryczny z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Neroli kojarzy się ze słońcem i wakacjami na południu Włoch.
Mimo, że wraca na rynek po 20 latach odmłodzony Dolce&Gabbana Pour Femme jest zapachem wtórnym, perfumom brakuje orientalnej głębi. Ot bogaty, wielokwiatowy bukiet i słodycze. Włoski renesans sexbomby. Mama mia!
Kampania Dolce & Gabbana jesień/zima 2012/2013
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz