Szukaj na tym blogu

sobota, 2 lutego 2013

Gucci Première / Gucci

    Zainspirowane przez ponadczasowy hollywoodzki Glamour Gucci Première , to perfumy które przenoszą w świat czerwonego dywanu, luksusu w wydaniu Hollywoodzkim. Dużo złota, świateł, telewizyjna gwiazda, nowoczesna ikona, szklany wieżowiec, wielka metropolia, premiera. Twarzą perfum została Blake Lively, modna aktorka znana z serialu dla młodzieży "Gossip Girl".           Perfumy te są zaproszeniem do świata elity upper east side rodem z serialu. Aktorka gra w nim Serenę van der Woodsen córkę milionera i buisness women. Wizerunek  bohaterki ma znaczenie dla perfum, bo o nic poza wierunkiem i brandingiem w nich nie chodzi. Kolorem Premiere jest złoto.
Złotowłosa i ognista Blake Liveley kompomonuje się ze złotym kolorem flakonu perfum i świata Gucci.  Jak w każdej kreacji Gucci dominowało patczuli, 
tak w Premiere  rozbrzmiewa już tylko nieznacznie w połączeniu z kwiatowym akordem.  Zapach Première zdominowany przez białe kwiaty, ich lekkie tony motywem wiodącym tej lekko mydlanej kompozycji. Premiere chce urzekać szampanem, otwiera się musującymi bąbelkami, jak kieliszek szampana.   Słodycz pomarańczowych iskierek, przechodzi przez lekkość białych kwiatów do drzewno-biżmowej bazy. Zmysłowe piżmo dodaje zapachowi wieczorowej oprawy. W końcu to Premiere, wielkie wyjście. Inspiracją do skomponowania nowego zapachu były eleganckie kreacje z kolekcji `Gucci Premiere` przedstawione w 2010 roku na Festiwalu Filmowym w Cannes. Na czerwonym dywanie prezentowane były najnowsze suknie Gucci, występowała w nich przede wszystkim first lady Gucci Group, Salma Hayek. Perfumy  Gucci Première dopełniły w2012 roku wieczorową kolekcję. Uwodzicielski coctail z bergamotki flirtującej z białymi kwiatami i nutami drzewno-piżmowymi roztacza magię błyszczącego glamour. Perfumy Gucci od 2007 roku należą do koncernu Procter & Gamble, oddziału P&G Prestige Beaute.  Do koncernu należą też perfumy Dolce & Gabbana oraz nieco tańsze - Escada i Hugo Boss. Koncern zabiega o masowego odbiorcę, dlatego wydaje astronomiczne kwoty na promocjęWchodzi nowy zapach koncernu, PRowa machina uruchamia się i już zaczyna być o nim głośno. Styliści  
polskiego magazynu "Glamour" proponują Gucci Premiere fashion victim, wiebiącym Annę Del Russo i jej ekstrawaganckie, pełne złota i cyrkonii stylizacje. Magazyn "Pani" określa Gucci Premiere jako zapach "blysku fleszy" stworzony po to , by kobiety czuły się jak na premierze filmowej, bo jest "szykowny i stylowy".  Styliści Elle dedykują zapach "rockowym rebliantkom" związanym z filmem,  odważnym eksperymentatorkom,  zestawia z Première z Viva La Juicy i Potion Dsquared. Równie duże pieniądze co na marketing, P&G wydaje na badania rynku i trendów.  W ostatnim sezonie  modne są zapachy o orientalnych, ale letnich nutach, szczególnie połączenie kwiatu pomarańczy i różowego pieprzu. Zatem składniki te pojawiają się w hicie Guilty / Gucci i nie dziwne, że pieprzna pikanteria zawitała też do Gucci Premiere.  P&G stawia na sprawdzone rozwiązania handlowe, dlatego rozwija kultowe pozycje swoich marek,  stąd fala powrotów wielkich hitów np. w 2012 roku powraca Pour Femme /Dolce&Gabbana   z 1992 roku. Natomiast Gucci Première mają zastąpić klasyczne Gucci by Gucci, które ma być wycofane w 2013. Gucci by Gucci to flagowy zapach tej marki, opierający się na silnym akordzie paczuli. Patczuli było od lat charakterystyczne dla perfum Gucci. Première dziedziczą po  Gucci by Gucci już tylko ciekawy flakon.    Strategia rozwoju luksusowych marek należących do P&G jest prosta: do produkcji perfum nie są zatrudniani żadni znani perfumiarze, twórcy, którzy firmowali by zapach swoim nazwiskiem, tak więc od 2006 roku żadne z perfum Hugo Boss i Escady nie mają autora, dotyczy do również perfum marek  premium czyli Gucci czy Dolce&Gabbana. W kampanii pojawia się zazwyczaj sympatyczna blond celebrytka jak w  Orange / Hugo Boss i Especially / Escada    Gucci Gucci Première kreuje się jako zapach na wielkie wyjścia, więc kampania promieniuje świetlistym przepychem, jednak znów w centrum jest blond dziewczyna z okładek. Podobny schemat powtarza reklama  BOSS Nuit Pour Femme, atrakcyjna blond celebrytka (Gwyneth Paltrow) szykuje się na wielkie wyjście. 

    Są to perfumy dla kierujących się w wyborze perfum znaną marką. Mają słodko-kwaśną cytrusową woń kojarzącą się z szampanem, która przemienia się w zmysłową smugę drewna z piżmowym polotem. Jest to zapach bezpieczny, niewyróżniający się, przeciętny, masowy. Cytrusowe drewno sandałowe. Błyszczy tylko z wierzchu. Jednak dla fanek Blake Lively i złotej klamry GG na pewno ujawni drugi dno. 359 zł/ 50 ml

 

 niesamowity transowy świat złotego glamour Gucci by Gucci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz