

polskiego magazynu "Glamour" proponują Gucci Premiere fashion victim,
wiebiącym Annę Del Russo i jej ekstrawaganckie, pełne złota i cyrkonii
stylizacje. Magazyn "Pani" określa Gucci Premiere jako zapach "blysku fleszy" stworzony po to , by kobiety czuły się jak na premierze filmowej, bo jest "szykowny i stylowy". Styliści
Elle dedykują zapach "rockowym rebliantkom" związanym z filmem, odważnym eksperymentatorkom, zestawiają z Première z Viva La Juicy i Potion Dsquared. Równie duże pieniądze co na marketing, P&G wydaje na badania rynku i trendów. W ostatnim sezonie modne są zapachy o
orientalnych, ale letnich nutach, szczególnie połączenie kwiatu
pomarańczy i różowego pieprzu. Zatem składniki te pojawiają się w hicie Guilty / Gucci i nie dziwne, że pieprzna pikanteria zawitała też do Gucci Premiere. P&G stawia na sprawdzone rozwiązania handlowe, dlatego rozwija kultowe pozycje swoich marek, stąd fala powrotów wielkich hitów np. w 2012 roku powraca Pour Femme /Dolce&Gabbana z 1992 roku. Natomiast Gucci Première mają zastąpić klasyczne Gucci by Gucci, które ma być wycofane w 2013. Gucci by Gucci to flagowy zapach tej marki, opierający się na silnym akordzie paczuli. Patczuli było od lat charakterystyczne dla perfum Gucci. Première dziedziczą po Gucci by Gucci już tylko ciekawy flakon. Strategia rozwoju luksusowych marek należących do P&G jest prosta: do produkcji perfum nie są zatrudniani żadni znani perfumiarze, twórcy, którzy firmowali by zapach swoim nazwiskiem, tak więc od 2006 roku żadne z perfum Hugo Boss i Escady nie mają autora, dotyczy do również perfum marek premium czyli Gucci czy Dolce&Gabbana. W kampanii pojawia się zazwyczaj sympatyczna blond celebrytka jak w Orange / Hugo Boss i Especially / Escada Gucci Gucci Première kreuje się jako zapach na wielkie wyjścia, więc kampania promieniuje świetlistym przepychem, jednak znów w centrum jest blond dziewczyna z okładek. Podobny schemat powtarza reklama BOSS Nuit Pour Femme, atrakcyjna blond celebrytka (Gwyneth Paltrow) szykuje się na wielkie wyjście.
Są to perfumy dla kierujących się w wyborze perfum znaną marką. Mają słodko-kwaśną cytrusową woń kojarzącą się z szampanem, która przemienia się w zmysłową smugę drewna z piżmowym polotem. Jest to zapach bezpieczny, niewyróżniający się, przeciętny, masowy. Cytrusowe drewno sandałowe. Błyszczy tylko z wierzchu. Jednak dla fanek Blake Lively i złotej klamry GG na pewno ujawni drugi dno. 359 zł/ 50 ml
niesamowity transowy świat złotego glamour Gucci by Gucci
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz